به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خرامه در تاریخ ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ جلسه مشترکی با حضور کارشناس دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد اداره بهزیستی خرامه و مدیر شبکه بهداشت این شهرستان با هدف هماهنگی و برنامهریزی جهت برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد. در این نشست، راهکارهای افزایش آگاهی عمومی درباره پیامدهای مصرف مواد مخدر، معرفی خدمات پیشگیری و درمان، و نحوه مشارکت دستگاههای مرتبط در برگزاری نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بر ضرورت همکاری بینبخشی میان بهزیستی، شبکه بهداشت و سایر نهادهای شهرستان برای ارتقای فرهنگ پیشگیری و اطلاعرسانی مؤثر به شهروندان تأکید شد. در پایان این جلسه، مقرر شد با هماهنگی دستگاههای اجرایی و مشارکت نهادهای مردمی، نمایشگاهی با محوریت آموزش، آگاهسازی و معرفی خدمات حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد در سطح شهرستان خرامه برگزار شود.












نظر شما